Cookies

We gebruiken cookies om u de beste ervaring op onze website te bieden. U kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen. - Bekijk cookie instellingen

Ga naar inhoud

AI for Retail Lab

Gepubliceerd op 14 mei 2024

RSS Feed

Dit artikel is geplaatst op: nlaic

Bezoek het een aankomend (hybride) evenement dat een licht werpt op het state-of-the-art werk van het AI for Retail (AIR) Lab Amsterdam. Dit lab is een gezamenlijk industrielab van UvA en Ahold Delhaize en doet onderzoek naar maatschappelijk verantwoorde algoritmen waarmee aanbevelingen kunnen worden gedaan aan consumenten en naar transparante AI-technologie voor het beheren van goederenstromen. Het onderzoek vindt plaats bij Albert Heijn en bol.com, beide merken van Ahold Delhaize. Daarnaast richt AIRLab Amsterdam zich op talentontwikkelingstrajecten.

Programma

  • 16:00 – Opening & Welkom door Maarten de Rijke (Professor bij UvA)
  • 16:10 – AIR Lab door Albert Heijn – onderzoek in productaanbevelingen door Anca Dumitrache (Data Scientist bij Albert Heijn)
  • 16:30 – Q&A
  • 16:45 – Borrel
  • 18:00 – Einde

Interesse?

Geïnteresseerd om AI for Retail Lab bij te wonen? Aanmelden kan hier. Het volledige programma en onderwerpen kunt u terug vinden op de website. Voor vragen kunt u contact opnemen via: events@icai.ai.

Ook interessant voor u

Nieuws

Ook de winnaars van de SBIR-call ‘Autonoom delen v...

12 september 2024

Winnaar Nationale AI Challenge 2024 bekend: Kicks...

10 september 2024
Bekijk al het nieuws

Pagina's

Nederlandse AI Coalitie

4 april 2022

Agenda

Spotlight: AI for Medical Imaging Lab

19 september 2024

Conferentie Waardengedreven Dialogen – Immersive t...

23 september 2024

Community Meeting: Gaia-X en het Gaia-X Digital Cl...

25 september 2024
Bekijk alle evenementen
  • Privacy overzicht
  • Noodzakelijke cookies
  • Cookies van derden
  • Aanvullende cookies
  • Privacy en cookies

Deze website maakt gebruik van functionele-, analytische- en tracking-cookies om de website te verbeteren.

Strikt Noodzakelijke Cookies moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat wij uw voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Deze website gebruikt Google Analytics, Hotjar en Facebook pixel om anonieme informatie te verzamelen, zoals het aantal bezoekers van de site en de meest populaire pagina's.

Door deze cookie ingeschakeld te houden, kunnen we onze website verbeteren.

Deze website gebruikt de volgende aanvullende cookies/services:

Meer over onze cookies